Az iskolára való felkészülést már óvodás korban érdemes megkezdeni. Foglalkoztatónk ilyen feladatokkal segíti gyermekét, hogy az első osztály megkezdése könnyedebbé váljon.
A legízletesebb pár perc alatt elkészíthető mutatós sütemények válogatása.
A Nagy Csipi-ripi összeállítója szem előtt tartotta a 3-4 éves korosztály fejlődését szolgáló feladatok összegyűjtését. A feladatok vegyesek, sokféle készséget fejlesztenek biztosítva ezzel a felkészülést az iskola nehéz éveire.
Foglalkoztatónk olyan feladatokban bővelkedik, mely segíti óvodás gyermekét abban, hogy megismerje az őt körülvevő világot.
Terefere sorozatunk a hangok világába kalauzolják el a tudásszomjas gyerkőcöket. A tiszta, helyes beszéd az egyik alapvető feltétele az olvasás és írás elsajátításának, mondhatni az iskolába lépés egyik „előszobája”. Ezért fontosnak tartottuk az olyan feladatok megjelenését is gyűjteményünkben, melyek e területek megerősítését szolgálják.
Foglalkoztató sorozat 2-4 éves gyerekeknek, hogy megalapozzák a mesterségekkel, foglalkozásokkal kapcsolatos tudásukat.
Míg a gyermekek színeznek, megismerhetik a kifestők szereplőit versek és mondókák segítségével. A gyermekeknek segítséget nyújtanak a borító és a hátlap belsején található színes képek.
Ez volt az első füzet, melynek a kisebb lányom neki fogott a 3. oldalon lévő kéz miatt. Nagyon tetszett neki. A munkafüzet igyekszik játékos formában bevezetni a gyerekeket ezeknek a fontos dolgoknak az ismeretébe.
Sokrétű, játékos feladatok, melyek között mindig talál számára érdekeset a kislányom, segíti az idő és tér fogalmát megfogni számára.
Kedves szülők, gyerekek! Az iskolába lépés egyik alapfeltétele, hogy a gyermeknek kialakuljon a téri tájékozottsága, térbeli mozgásfejlettsége, testsémája. Fontos, hogy a gyermek ismerje saját testét, külső kiné-zetét, mert ezek hiányában hiányosan alakulnak ki azok a készségei, melyek a számolás, írás-olvasás elsajátításához nélkülözhetetlenek. Ismernie kell önmagát ahhoz, hogy el tudja külö-níteni saját magát a tértől, tudatosítani tudja saját térbeli helyzetét. A tőlem balra, jobbra lévő tér megkülönböztetése lesz az alapja az írásnak, olvasásnak, mert a haladási irányuk balról jobbra történik. Az olvasási problémák hátterében mindig téri tájékozódási zavar áll. A síkban való tájékozódás elengedhetetlen ahhoz, hogy vonalközben jól tudjon írni a gyerek, de fontos ahhoz is, hogy ne tévessze össze a különböző irányokba kanyarodó betűket. Ajánljuk munkafüzetünket azért, mert olyan feladatokat, játékokat tartalmaz, mellyel felmér-hetik térbeli, síkbeli tájékozottságát gyermeküknek, ötleteket kaphatnak a fejlesztéshez. Sorozatunk további kiadványai az írás-olvasáshoz, a matematikához és a környező világról szerzett ismeretek alkalmazásához szükséges képességek felméréséhez, gyakorlásához adnak segítséget a sikeres iskolakezdés érdekében. Kellemes időtöltést kívánunk!
ISBN | 978 615 5308 97 0 |
EAN | 9786155308970 |
Szerző | Magnusz Kiadó |
Kötetszám | 1db |
Kiadó | Magnusz Kiadó |
Megjelenés | 2015. január |
Oldalszám | 80 oldal |
R-azonosító | 61177 |
Stancforma | |
Kötés | Irkatűzött |
Kivitel | Fekete fehér |
Méret | 210mm x 285mm |
Könyv tömege | 190 gramm |
Csomag darabszáma | 10 db |
Csomag tömege | 2 kg |
Matricás | Nem |
Rendelhető | Nem |
VTSZ | 49011000 |
390 Ft
390 Ft
390 Ft
390 Ft
190 Ft
190 Ft
390 Ft