Iskolára felkészítő

A tanulásra és az iskolai nehézségeire felkészítő foglalkoztatók, melyek feladatsorai úgy lettek összeállítva, hogy a gyermek minél kevésbé lepődjön meg az elé gördített akadályokon és bátran megugorhassa azokat.

Iskolára felkészítő  Összesen 47 termék van a kategóriában

Alkategóriák

  • Számtan

    A matematika az iskolás gyermekek legnagyobb félelme. Vidám, játékos foglalkoztatóink segítik az óvodásokat, hogy a gyermek magabiztosabban üljön neki az elsőre borzasztónak tűnő matematika óráknak.

  • Írás óvodásoknak

    Óvodásoknak szóló foglalkoztatók, melyek segítik a gyermeket az írás és a betűk helyes írásának elsajátításában. Munkafüzetünkkel könnyebben kezdi meg a gyermek az iskolát és könnyebben boldogul a nyelvtan és irodalom órákon.

  • Iskolára felkészítő

    A tanulásra és az iskolai nehézségeire felkészítő foglalkoztatók, melyek feladatsorai úgy lettek összeállítva, hogy a gyermek minél kevésbé lepődjön meg az elé gördített akadályokon és bátran megugorhassa azokat.

  • Általános

    Foglalkoztatók, melyek oldalai tartalmaznak egyaránt számtan, nyelvtan, ügyességi, logikai és írással kapcsolatos feladatokat. Munkafüzeteink zöme korosztályokra vannak lebontva, így minden szülő megtalálja a csemetéjének megfelelőt.

  • Mondókás

    Gyermekeknek szóló gyakorló kiadványaink népes tábora között megtalálhatóak mondókákkal tarkított kisebb kiadványaink is. Ezek énekelése és gyakorlása fejleszti a gyermek muzikalitását és énekkészségét egyaránt.

  • Fejlesztő csomag

    Csomagunk kiadványokat tartalmaz, melyek tudományosan, a gyerekek fejlődését figyelembe véve lettek összeválogatva. Tartalmaz minden kompetenciát fejlesztő munkafüzetet, beleértve az szövegértés fejlesztését, a formák és színek elsajátítását, a környezet megismerését és a számok világába is elkalauzolja a gyermeket. Egyes termékeink matricákat tartalmaznak, melyek segítik a fejlődést. A gyors nézetre rákattintva meg tudja tekinteni, mely könyveket tartalmazza az összeállítás. A csomag csak egyben rendelhető meg, a POSTAKÖLTSÉGET AZONBAN MI ÁLLJUK!

  • Szűrők:
  • 3 éves
  • 4 éves
  • 5 éves
  • 6 éves
  • 7 éves
  • 1. oszt.
  • Kész
    leten
  • Matri
    cás
  • Kedves szülők, gyerekek! Az iskolába lépés egyik alapfeltétele, hogy a gyermeknek kialakuljon a téri tájékozottsága, térbeli mozgásfejlettsége, testsémája. Fontos, hogy a gyermek ismerje saját testét, külső kiné-zetét, mert ezek hiányában hiányosan alakulnak ki azok a készségei, melyek a számolás, írás-olvasás elsajátításához nélkülözhetetlenek. Ismernie kell önmagát ahhoz, hogy el tudja külö-níteni saját magát a tértől, tudatosítani tudja saját térbeli helyzetét. A tőlem balra, jobbra lévő tér megkülönböztetése lesz az alapja az írásnak, olvasásnak, mert a haladási irányuk balról jobbra történik. Az olvasási problémák hátterében mindig téri tájékozódási zavar áll. A síkban való tájékozódás elengedhetetlen ahhoz, hogy vonalközben jól tudjon írni a gyerek, de fontos ahhoz is, hogy ne tévessze össze a különböző irányokba kanyarodó betűket. Ajánljuk munkafüzetünket azért, mert olyan feladatokat, játékokat tartalmaz, mellyel felmér-hetik térbeli, síkbeli tájékozottságát gyermeküknek, ötleteket kaphatnak a fejlesztéshez. Sorozatunk további kiadványai az írás-olvasáshoz, a matematikához és a környező világról szerzett ismeretek alkalmazásához szükséges képességek felméréséhez, gyakorlásához adnak segítséget a sikeres iskolakezdés érdekében. Kellemes időtöltést kívánunk!

  • Az iskolakezdés mindenki számára nagy lépést jelent! A szülő ilyenkor felteszi magában a kérdést, vajon iskolaérett-e a gyermekem? Megállja-e a helyét? Sokan pánikszerűen elkezdik írni, olvasni tanítani a lurkókat! Ezt, mint tapasztalt gyógypedagógus nem tartom túl jó ötletnek! Ebben az időszakban a készségek, képességek fejlesztése az egyik legfontosabb cél! Feladatunk, hogy minél többet beszélgessünk, játsszunk velük! Egy szabad levegőn történő kerékpározás vagy a családdal memóriázás, társasjátékozás többet jelent mindennél.A részképességek fejlesztésére tematikusan felépített füzeteink sok segítséget nyújtanak, hogy gyermekük könnyedén vegye a későbbi akadályokat, és problémamentes legyen az óvoda–iskola átmenet. Mivel ők még nem tudnak olvasni, ezért a feladatok megoldását közösen kell végezniük. Biztassák, szükség esetén segítsenek neki! Az izgalmas, változatos feladatokkal reméljük, kellemes kikapcsolódást tudunk nyújtani, és játszva felkészülnek a várva várt nagy napra!

  • Az iskolakezdés mindenki számára nagy lépést jelent!A szülő ilyenkor felteszi magában a kérdést, vajon iskolaérett-e a gyermekem? Megállja-e a helyét? Sokan pánikszerűen elkezdik írni, olvasni tanítani a lurkókat! Ezt, mint tapasztalt gyógypedagógus nem tartom túl jó ötletnek! Ebben az időszakban a készségek, képességek fejlesztése az egyik legfontosabb cél! Feladatunk, hogy minél többet beszélgessünk,játsszunk velük! Egy szabad levegőn történő kerékpározás vagy a családdal memóriázás, társasjátékozás többet jelent mindennél. A részképességek fejlesztésére tematikusan felépített füzeteink sok segítséget nyújtanak, hogy gyermekükkönnyedén vegye a későbbi akadályokat, és problémamentes legyen az óvoda–iskola átmenet. Mivel ők még nem tudnak olvasni, ezért a feladatok megoldását közösen kell végezniük. Biztassák, szükség esetén segítsenek neki! Az izgalmas, változatos feladatokkal reméljük, kellemes kikapcsolódást tudunk nyújtani, és játszva felkészülnek a várva várt nagy napra!

  • Az iskolakezdés mindenki számára nagy lépést jelent! A szülő ilyenkor felteszi magában a kérdést, vajon iskolaérett-e a gyermekem? Megállja-e a helyét? Sokan pánikszerűen elkezdik írni, olvasni tanítani a lurkókat! Ezt, mint tapasztalt gyógypedagógus nem tartom túl jó ötletnek! Ebben az időszakban a készségek, képességek fejlesztése az egyik legfontosabb cél! Feladatunk, hogy minél többet beszélgessünk, játsszunk velük! Egy szabad levegőn történő kerékpározás vagy a családdal memóriázás, társasjátékozás többet jelent mindennél.A részképességek fejlesztésére tematikusan felépített füzeteink sok segítséget nyújtanak, hogy gyermekük könnyedén vegye a későbbi akadályokat, és problémamentes legyen az óvoda–iskola átmenet. Mivel ők még nem tudnak olvasni, ezért a feladatok megoldását közösen kell végezniük. Biztassák,szükség esetén segítsenek neki! Az izgalmas, változatos feladatokkal reméljük, kellemes kikapcsolódást tudunk nyújtani, és játszva felkészülnek a várva várt nagy napra!

  • Kedves Szülők! Kiadónk arra vállalkozott, hogy egy olyan foglalkoztató csomagot hoz létre, amely segítséget ad a szülőknek ahhoz, hogy képet kapjanak gyermekük ismereteiről, fejlettségi szintjéről. A feladatok által – attól függően, hogy a gyermek sikeresen oldotta meg vagy nem – képet kaphatnak arról, hogy melyek azerős és a fejlesztendő területei. Ez a foglalkoztató füzet a csomag része, 4-5 éves gyermekek számára készült. A feladatok négy kiemelt terület fejlesztésére koncentrálnak: – az értelmi képességek, kiemelten a gondolkodás – anyanyelv – téri tájékozódás – írásmozgás A feladatok a kijelölt területeken, fejlettségi szintek szerint lettek összeállítva, így biztosítani tudjuk az egyéni képességnek megfelelő feladatmegoldást. Lesznek gyerekek, akik lassan fognak előre haladni, vagy nehéz számukra a feladat. Ehhez ad segítséget a 3-4 éveseknek szóló füzet, mert vissza lehet lépni az előző szintre és gyakorolni, hogy biztosak legyenek az alapok. Aki gyors ütemben halad, annak pedig javasoljuk a következő szintet, ami az 5-7 éves korosztálynak szól. Nagyon fontos, hogy közös játéknak tekintsük a feladatok megoldását és ne kötelességnek! Jó munkát kívánunk!

  • Az iskolakezdés mindenki számára nagy lépést jelent! A szülő ilyenkor felteszi magában a kérdést, vajon iskolaérett-e a gyermekem? Megállja-e a helyét? Sokan pánikszerűen elkezdik írni, olvasni tanítani a lurkókat! Ezt, mint tapasztalt gyógypedagógus nem tartom túl jó ötletnek! Ebben az időszakban a készségek, képességek fejlesztése az egyik legfontosabb cél! Feladatunk, hogy minél többet beszélgessünk, játsszunk velük! Egy szabad levegőn történő kerékpározás vagy a családdal memóriázás, társasjátékozás többet jelent mindennél. A részképességek fejlesztésére tematikusan felépített füzeteink sok segítséget nyújtanak, hogy gyermekük könnyedén vegye a későbbi akadályokat, és problémamentes legyen az óvoda–iskola átmenet. Mivel ők még nem tudnak olvasni, ezért a feladatok megoldását közösen kell végezniük. Biztassák, szükség esetén segítsenek neki! Az izgalmas, változatos feladatokkal reméljük, kellemes kikapcsolódást tudunk nyújtani, és játszva felkészülnek a várva várt nagy napra!

  • Munkafüzetünket az iskolába készülő gyereke számára készítettük, hogy sikeresen vegyék az első akadályokat! Nyolcvan oldalon keresztül izgalmas, szórakoztató feladatokkal jutnak a tudás birtokába: játszva tanulnak... Fejlesztő munkafüzetünk négy nagy területet ölel fel: - tájékozódás térben és időben - matematika előkészítő - általános tájékozódás - írás és olvasás előkészítése A feladatok sikeres elvégzése után megnyugodhat, gyermeke felkészült az iskolába menetelre

  • Sokszor keresünk olyan játékokat, feladatokat, amivel le tudjuk kötni a gyermekek szabad idejét és figyelmét, amit közösen is játszhatunk. Foglalkoztató füzetünk megoldás ezekre a problémákra. Sok olyan játékos feladatot tartalmaz, melyek fejlesztik azokat a képességeket, melyek az iskolai feladatok sikeres megoldáshoz nélkü-lözhetetlenek lesznek. A biztos ceruzafogás, a ceruza laza kezelése mind hozzájárulnak ahhoz, hogy sikeres legyen az írástanulás. A feladatok megoldásánál ne hagyjuk egyedül a gyereket, hiszen csak a szülő tudja elolvasni és pontosítani a feladatot. Fontos a munka közbeni kontroll, a dicséret és segítségadás. A feladatok alkalmat adnak a szókincsbővítésre, a beszélgetésre. Beszéljünk a képekről, az eseményekről, a hozzájuk kapcsolódó közös élményekről!

  • Amit a címben olvasnak, az mind valóság ebben a kiadványban. A jó szövegértő képesség alapja a jó tanulmányi eredménynek. Minden tantárgy erre a képességre épül. Ezért fontos gyermekeink számára olyan lehetőségeket felkínálni, amelyekben gyakorlatot, rutint szerezhetnek. Olyan érdekes, játékos feladatokat, nyelvi játékokat talál a gyermek ebben a kiadványban, amelyek életkorban neki szólnak, és az eddigi ismeretire épülve újabbakat is szerezhet, önálló feladatmegoldásokkal. Sok-sok képesség fejlesztése valósul meg a feladatok megoldásakor, az eredeti cél, a szövegértő képesség fejlesztésével egyszerre. Az új ismeretek szerzése, elmélyítése, ellenőrzésére, a szókincsbővítése, a kérdéskultúra fejlesztése, az önálló hangos és néma olvasási készség gyakorlása, a kreatív szövegalkotó képesség kipróbálása, a szépírás, a helyesírás gyakorlása, az alkotó, esztétikus rajzkészség fejlesztése. A könnyen kezelhetőség érdekében egyfajta rendszer alapján épül fel minden állatról szóló fejezet. Rövid értelmező szótár is található, hogy a gyermekekben ne maradhasson egy kifejezés se tartalom nélkül. Az önálló munkát kiegészítő nyelvi játékokra épülő társas játékok pedig a jó játékon felül, stratégiai képességeket, és a gyermekek társas kapcsolatait is megerősítik. A kedves, vidám rajzok, színesebbé tevő matricák még vonzóbbá teszik a feladatokban gazdag kiadványt.

Navigáció

Információ

Új termékek