Iskolára felkészítő

A tanulásra és az iskolai nehézségeire felkészítő foglalkoztatók, melyek feladatsorai úgy lettek összeállítva, hogy a gyermek minél kevésbé lepődjön meg az elé gördített akadályokon és bátran megugorhassa azokat.

Iskolára felkészítő  Összesen 47 termék van a kategóriában

Alkategóriák

  • Számtan

    A matematika az iskolás gyermekek legnagyobb félelme. Vidám, játékos foglalkoztatóink segítik az óvodásokat, hogy a gyermek magabiztosabban üljön neki az elsőre borzasztónak tűnő matematika óráknak.

  • Írás óvodásoknak

    Óvodásoknak szóló foglalkoztatók, melyek segítik a gyermeket az írás és a betűk helyes írásának elsajátításában. Munkafüzetünkkel könnyebben kezdi meg a gyermek az iskolát és könnyebben boldogul a nyelvtan és irodalom órákon.

  • Iskolára felkészítő

    A tanulásra és az iskolai nehézségeire felkészítő foglalkoztatók, melyek feladatsorai úgy lettek összeállítva, hogy a gyermek minél kevésbé lepődjön meg az elé gördített akadályokon és bátran megugorhassa azokat.

  • Általános

    Foglalkoztatók, melyek oldalai tartalmaznak egyaránt számtan, nyelvtan, ügyességi, logikai és írással kapcsolatos feladatokat. Munkafüzeteink zöme korosztályokra vannak lebontva, így minden szülő megtalálja a csemetéjének megfelelőt.

  • Mondókás

    Gyermekeknek szóló gyakorló kiadványaink népes tábora között megtalálhatóak mondókákkal tarkított kisebb kiadványaink is. Ezek énekelése és gyakorlása fejleszti a gyermek muzikalitását és énekkészségét egyaránt.

  • Fejlesztő csomag

    Csomagunk kiadványokat tartalmaz, melyek tudományosan, a gyerekek fejlődését figyelembe véve lettek összeválogatva. Tartalmaz minden kompetenciát fejlesztő munkafüzetet, beleértve az szövegértés fejlesztését, a formák és színek elsajátítását, a környezet megismerését és a számok világába is elkalauzolja a gyermeket. Egyes termékeink matricákat tartalmaznak, melyek segítik a fejlődést. A gyors nézetre rákattintva meg tudja tekinteni, mely könyveket tartalmazza az összeállítás. A csomag csak egyben rendelhető meg, a POSTAKÖLTSÉGET AZONBAN MI ÁLLJUK!

  • Szűrők:
  • 3 éves
  • 4 éves
  • 5 éves
  • 6 éves
  • 7 éves
  • 1. oszt.
  • Kész
    leten
  • Matri
    cás
  • Kedves Szülők! A gyermeküknek 6 éves korban iskolába kell menni. Abban, hogy elérje az iskolaérettség kritériumait, nemcsak az óvodapedagógusoknak van feladata, hanem Önöknek, szülőknek is. Kiadványunk a gyermekkel való otthoni foglalkozáshoz szeretne segítséget nyújtani. A munkafüzetünk feladatai felölelik azt az ismeretanyagot, amit egy iskolába készülő gyermeknek a matematikai területen tudni illik. Ezek a feladatok egy jó képességű gyermek ismereteit fedik le, de nagyon jó kiindulópont ahhoz, hogy tudják, mit kell gyakorolni a gyermekkel, ha bizonyos feladatok megoldása nehézséget jelent. Témákra bontottuk az ismereteket azért, hogy egyszerre kevesebb feladatot végezzen a gyerek, és a feladatot sikeresen oldja meg. Motivációt jelent a matrica, ha valóban a feladat megoldásához használják. Ajánljuk a sorozat további kiadványait, amelyek felölelik a teljes óvodai ismeretanyagot a : környezetismeret, matematika, a család-otthon-egészség, lakókörnyezet- közlekedés, anyanyelv- írásmozgás témakörökben. Kellemes időtöltést kívánunk!

  • Kedves Szülők! A találós kérdések fontos szerepet töltenek be a kisgyermekek életében. Mókázva tágítják ismereteiket egy tréfás, elgondolkodtató kérdésen keresztül. Fejlődik a szókincsük, tornázik az agyuk és a memóriájukat is fejleszti. Nem is beszélve arról, hogy néha jókat lehet rajta nevetni. Megannyi ilyen kis kérdés található a munkafüzetben, amihez társítottunk 32 oldalnyi anyanyelvi nevelést és értelmi képességeket fejlesztő feladatot 48 darab színes matricával. Mert tanulni játszva is lehet. Kellemes időtöltést és jó munkát kívánunk!

  • Kedves szülők, gyerekek! Az iskolába lépés egyik alapfeltétele, hogy a gyermeknek kialakuljon a téri tájékozottsága, térbeli mozgásfejlettsége, testsémája. Fontos, hogy a gyermek ismerje saját testét, külső kiné-zetét, mert ezek hiányában hiányosan alakulnak ki azok a készségei, melyek a számolás, írás-olvasás elsajátításához nélkülözhetetlenek. Ismernie kell önmagát ahhoz, hogy el tudja külö-níteni saját magát a tértől, tudatosítani tudja saját térbeli helyzetét. A tőlem balra, jobbra lévő tér megkülönböztetése lesz az alapja az írásnak, olvasásnak, mert a haladási irányuk balról jobbra történik. Az olvasási problémák hátterében mindig téri tájékozódási zavar áll. A síkban való tájékozódás elengedhetetlen ahhoz, hogy vonalközben jól tudjon írni a gyerek, de fontos ahhoz is, hogy ne tévessze össze a különböző irányokba kanyarodó betűket. Ajánljuk munkafüzetünket azért, mert olyan feladatokat, játékokat tartalmaz, mellyel felmér-hetik térbeli, síkbeli tájékozottságát gyermeküknek, ötleteket kaphatnak a fejlesztéshez. Sorozatunk további kiadványai az írás-olvasáshoz, a matematikához és a környező világról szerzett ismeretek alkalmazásához szükséges képességek felméréséhez, gyakorlásához adnak segítséget a sikeres iskolakezdés érdekében. Kellemes időtöltést kívánunk!

  • Kedves Szülő! A kéz finommozgásának koordinációja teszi lehetővé az írás elsajátítását és használatát. Az íráskészség kb. a 2. életévtől az 5-8 éves korig fejleszthető a legjobban, ugyanakkor ez a leglassabban fejlődő készség. Ebben a korban lehet a leglátványosabb eredményeket elérni, éppen ezért a folyamatos gyakorlás nélkülözhetetlen ahhoz, hogy a gyermek az iskolában megtanuljon írni. Fontos tudni, hogy ebben a korban zajlik a kézizmok, kézközépcsontok erősödése, valamint a finommozgás koordinációjáért felelős agyi struktúrák kiépülése, ezért fontos a napi szintű gyakorlás. A kezet edzeni kell, hogy a ceruzafogás biztos legyen, a vonalvezetése, pontos és megfelelő nyomatékú legyen. A szem-kéz összehangolt munkájának eredményeként olyan képességek fejlődnek, amelyek nélkülözhetetlenek a szép íráshoz, a vonalközben való tájékozódáshoz, a szabályos betűalakításhoz. Az írásmozgás elsajátításának feltétele a pontos észlelés, a szem-kéz koordináció, a finommozgások megfelelő szintű fejlettségi szintje. Nagyon fontos, hogy 3 éves korban hagyjuk a gyermeket korlátozások nélkül firkálni, mert ez segíti a fejlődést: meggyorsítja az ehhez a tevékenységhez szükséges idegi- és gondolkodási mechanizmusok kialakulását és megerősödését. A firkálás fokozatai: 1. lengővonalas firka 2. körvonalas firka 3. különböző formák, hullámvonalak, hurkok, körök, négyszögek stb. A rajzfejlődés különböző szintjén érkeznek óvodába a gyermekek, de legtöbben a firkálás szintjén állnak. A gyakorlás hatására a vonalhúzogatástól eljutnak az emberek, tárgyak, majd események kreatív megjelenítéséig. Ennek kiváló eszközei a gyurmázás, az összerakós, a kirakós, az építőjátékok és minden olyan játékos tevékenység, amely az ujjak, a kéz kismértékű mozgásával valósulhat meg. Fontos odafigyelni arra, ha a gyermekük 4-5 éves korban: • nem szeret rajzolni, nem akarja megpróbálni a vágást, ragasztást, nem vállal aprólékos tevékenységet • nem tud lapozni • gondjai vannak az eszközök megfogásával, megtartásával, nem tudja a fogás erősségét szabályozni pl. átszakítja a lapot. 5-6 éves korban: • ha a masni megkötése, a zipzár felhúzása nehezen megy, nehezen gombol • ha az evőeszközök használata, mozgatása nem célirányos • ha finom mozdulatokkal nem tud leesett apró tárgyat felvenni. Ajánljuk kiadónk foglalkoztató füzeteit, mert valamennyiben olyan feladatok vannak, amelyek fejlesztik a finommotoros képességeket.

  • Foglalkoztató füzetünkben összegyűjtöttük azokat a matematikai ismereteket, feladattípusokat, melyek segítik az iskolába készülő gyermekeket a matematikai törvényszerűségek felismerésében, a sikeres iskolakezdésben. A szülőknek lehetőség arra, hogy megfigyeljék, felmérjék gyermekük képességeit, ismereteit vagy hiányosságait, a feladatokhoz való hozzáállását, kitartását. A gyerekeknek játék, hiszen a feladatok alkalmazkodnak életkori sajátosságaikhoz: játékosak, építenek élményeikre, tapasztalataikra, differenciálásra adnak lehetőséget, biztosítják a sikerélményt, az önálló munkavégzés örömét. A munka megkívánja felnőtt jelenlétét, hiszen el kell olvasni és közösen értelmezni kell a feladatot. Ez jó alkalom arra, hogy tanulási technikákat mutassunk a gyereknek: balról olvasunk és írunk, ne lépjünk ki a vonalból, ne gyűrjük a lapot, tisztán dolgozzunk és az elkezdett feladat megoldását fejezzük be. A témákhoz kapcsolódóan beszélgessünk és legfőképpen dicsérjük sokat!

  • Foglalkoztató füzetünket elsősorban 6-7 éves, iskolába készülő gyermekek és szüleik számára készítettük. Ajánljuk azoknak a szülőknek, akik tanácstalanok gyermekük felkészültségének megítélésében, illetve olyan gyermekeknek, akik igénylik és kérik a feladatokat, mert hajtja őket a tudásvágy. A feladatok az óvodában megszerzett ismeretekre, követelményekre épülnek, így szülőként is lehetőség van arra, hogy megfigyeljék, felmérjék játék közben azt, hogy a gyermek milyen ismeretekkel rendelkezik, milyen képességei vannak, milyen területen teljesít kimagaslóan vagy alul. A feladatok megoldása során szülőként leginkább a beszédfejlesztést tudják segíteni, ami nagyon fontos ahhoz, hogy a gyerek megállja a helyét az iskolában. A munka megkezdése előtt szükség van a feladat pontosítására, értelmezésére, ami jól alkalom arra, hogy a gyermek beszéljen, elmondja gondolatait. Törekedtünk arra, hogy minden területet felöleljenek a feladatok, szükség legyen az ismeretek sokoldalú alkalmazására. A további gyakorlásra kitűnő lehetőséget biztosítanak a kiadó által eddig megjelentetett tematikus foglalkoztató füzeteink is, amelyeket ajánlunk szíves figyelmükbe.

  • Az iskolakezdés mindenki számára nagy lépést jelent! A szülő ilyenkor felteszi magában a kérdést, vajon iskolaérett-e a gyermekem? Megállja-e a helyét? Sokan pánikszerűen elkezdik írni, olvasni tanítani a lurkókat! Ezt, mint tapasztalt gyógypedagógus nem tartom túl jó ötletnek! Ebben az időszakban a készségek, képességek fejlesztése az egyik legfontosabb cél! Feladatunk, hogy minél többet beszélgessünk, játsszunk velük! Egy szabad levegőn történő kerékpározás vagy a családdal memóriázás, társasjátékozás többet jelent mindennél.A részképességek fejlesztésére tematikusan felépített füzeteink sok segítséget nyújtanak, hogy gyermekük könnyedén vegye a későbbi akadályokat, és problémamentes legyen az óvoda–iskola átmenet. Mivel ők még nem tudnak olvasni, ezért a feladatok megoldását közösen kell végezniük. Biztassák, szükség esetén segítsenek neki! Az izgalmas, változatos feladatokkal reméljük, kellemes kikapcsolódást tudunk nyújtani, és játszva felkészülnek a várva várt nagy napra!

  • Az iskolakezdés mindenki számára nagy lépést jelent!A szülő ilyenkor felteszi magában a kérdést, vajon iskolaérett-e a gyermekem? Megállja-e a helyét? Sokan pánikszerűen elkezdik írni, olvasni tanítani a lurkókat! Ezt, mint tapasztalt gyógypedagógus nem tartom túl jó ötletnek! Ebben az időszakban a készségek, képességek fejlesztése az egyik legfontosabb cél! Feladatunk, hogy minél többet beszélgessünk,játsszunk velük! Egy szabad levegőn történő kerékpározás vagy a családdal memóriázás, társasjátékozás többet jelent mindennél. A részképességek fejlesztésére tematikusan felépített füzeteink sok segítséget nyújtanak, hogy gyermekükkönnyedén vegye a későbbi akadályokat, és problémamentes legyen az óvoda–iskola átmenet. Mivel ők még nem tudnak olvasni, ezért a feladatok megoldását közösen kell végezniük. Biztassák, szükség esetén segítsenek neki! Az izgalmas, változatos feladatokkal reméljük, kellemes kikapcsolódást tudunk nyújtani, és játszva felkészülnek a várva várt nagy napra!

  • Az iskolakezdés mindenki számára nagy lépést jelent! A szülő ilyenkor felteszi magában a kérdést, vajon iskolaérett-e a gyermekem? Megállja-e a helyét? Sokan pánikszerűen elkezdik írni, olvasni tanítani a lurkókat! Ezt, mint tapasztalt gyógypedagógus nem tartom túl jó ötletnek! Ebben az időszakban a készségek, képességek fejlesztése az egyik legfontosabb cél! Feladatunk, hogy minél többet beszélgessünk, játsszunk velük! Egy szabad levegőn történő kerékpározás vagy a családdal memóriázás, társasjátékozás többet jelent mindennél.A részképességek fejlesztésére tematikusan felépített füzeteink sok segítséget nyújtanak, hogy gyermekük könnyedén vegye a későbbi akadályokat, és problémamentes legyen az óvoda–iskola átmenet. Mivel ők még nem tudnak olvasni, ezért a feladatok megoldását közösen kell végezniük. Biztassák,szükség esetén segítsenek neki! Az izgalmas, változatos feladatokkal reméljük, kellemes kikapcsolódást tudunk nyújtani, és játszva felkészülnek a várva várt nagy napra!