A tanulásra és az iskolai nehézségeire felkészítő foglalkoztatók, melyek feladatsorai úgy lettek összeállítva, hogy a gyermek minél kevésbé lepődjön meg az elé gördített akadályokon és bátran megugorhassa azokat.
Alkategóriák
A matematika az iskolás gyermekek legnagyobb félelme. Vidám, játékos foglalkoztatóink segítik az óvodásokat, hogy a gyermek magabiztosabban üljön neki az elsőre borzasztónak tűnő matematika óráknak.
Óvodásoknak szóló foglalkoztatók, melyek segítik a gyermeket az írás és a betűk helyes írásának elsajátításában. Munkafüzetünkkel könnyebben kezdi meg a gyermek az iskolát és könnyebben boldogul a nyelvtan és irodalom órákon.
A tanulásra és az iskolai nehézségeire felkészítő foglalkoztatók, melyek feladatsorai úgy lettek összeállítva, hogy a gyermek minél kevésbé lepődjön meg az elé gördített akadályokon és bátran megugorhassa azokat.
Foglalkoztatók, melyek oldalai tartalmaznak egyaránt számtan, nyelvtan, ügyességi, logikai és írással kapcsolatos feladatokat. Munkafüzeteink zöme korosztályokra vannak lebontva, így minden szülő megtalálja a csemetéjének megfelelőt.
Gyermekeknek szóló gyakorló kiadványaink népes tábora között megtalálhatóak mondókákkal tarkított kisebb kiadványaink is. Ezek énekelése és gyakorlása fejleszti a gyermek muzikalitását és énekkészségét egyaránt.
Csomagunk kiadványokat tartalmaz, melyek tudományosan, a gyerekek fejlődését figyelembe véve lettek összeválogatva. Tartalmaz minden kompetenciát fejlesztő munkafüzetet, beleértve az szövegértés fejlesztését, a formák és színek elsajátítását, a környezet megismerését és a számok világába is elkalauzolja a gyermeket. Egyes termékeink matricákat tartalmaznak, melyek segítik a fejlődést. A gyors nézetre rákattintva meg tudja tekinteni, mely könyveket tartalmazza az összeállítás. A csomag csak egyben rendelhető meg, a POSTAKÖLTSÉGET AZONBAN MI ÁLLJUK!
Kedves szülők, gyerekek! Az iskolába lépés egyik alapfeltétele, hogy a gyermeknek kialakuljon a téri tájékozottsága, térbeli mozgásfejlettsége, testsémája. Fontos, hogy a gyermek ismerje saját testét, külső kiné-zetét, mert ezek hiányában hiányosan alakulnak ki azok a készségei, melyek a számolás, írás-olvasás elsajátításához nélkülözhetetlenek. Ismernie kell önmagát ahhoz, hogy el tudja külö-níteni saját magát a tértől, tudatosítani tudja saját térbeli helyzetét. A tőlem balra, jobbra lévő tér megkülönböztetése lesz az alapja az írásnak, olvasásnak, mert a haladási irányuk balról jobbra történik. Az olvasási problémák hátterében mindig téri tájékozódási zavar áll. A síkban való tájékozódás elengedhetetlen ahhoz, hogy vonalközben jól tudjon írni a gyerek, de fontos ahhoz is, hogy ne tévessze össze a különböző irányokba kanyarodó betűket. Ajánljuk munkafüzetünket azért, mert olyan feladatokat, játékokat tartalmaz, mellyel felmér-hetik térbeli, síkbeli tájékozottságát gyermeküknek, ötleteket kaphatnak a fejlesztéshez. Sorozatunk további kiadványai az írás-olvasáshoz, a matematikához és a környező világról szerzett ismeretek alkalmazásához szükséges képességek felméréséhez, gyakorlásához adnak segítséget a sikeres iskolakezdés érdekében. Kellemes időtöltést kívánunk!
Az iskolakezdés mindenki számára nagy lépést jelent! A szülő ilyenkor felteszi magában a kérdést, vajon iskolaérett-e a gyermekem? Megállja-e a helyét? Sokan pánikszerűen elkezdik írni, olvasni tanítani a lurkókat! Ezt, mint tapasztalt gyógypedagógus nem tartom túl jó ötletnek! Ebben az időszakban a készségek, képességek fejlesztése az egyik legfontosabb cél! Feladatunk, hogy minél többet beszélgessünk, játsszunk velük! Egy szabad levegőn történő kerékpározás vagy a családdal memóriázás, társasjátékozás többet jelent mindennél.A részképességek fejlesztésére tematikusan felépített füzeteink sok segítséget nyújtanak, hogy gyermekük könnyedén vegye a későbbi akadályokat, és problémamentes legyen az óvoda–iskola átmenet. Mivel ők még nem tudnak olvasni, ezért a feladatok megoldását közösen kell végezniük. Biztassák, szükség esetén segítsenek neki! Az izgalmas, változatos feladatokkal reméljük, kellemes kikapcsolódást tudunk nyújtani, és játszva felkészülnek a várva várt nagy napra!
Az iskolakezdés mindenki számára nagy lépést jelent!A szülő ilyenkor felteszi magában a kérdést, vajon iskolaérett-e a gyermekem? Megállja-e a helyét? Sokan pánikszerűen elkezdik írni, olvasni tanítani a lurkókat! Ezt, mint tapasztalt gyógypedagógus nem tartom túl jó ötletnek! Ebben az időszakban a készségek, képességek fejlesztése az egyik legfontosabb cél! Feladatunk, hogy minél többet beszélgessünk,játsszunk velük! Egy szabad levegőn történő kerékpározás vagy a családdal memóriázás, társasjátékozás többet jelent mindennél. A részképességek fejlesztésére tematikusan felépített füzeteink sok segítséget nyújtanak, hogy gyermekükkönnyedén vegye a későbbi akadályokat, és problémamentes legyen az óvoda–iskola átmenet. Mivel ők még nem tudnak olvasni, ezért a feladatok megoldását közösen kell végezniük. Biztassák, szükség esetén segítsenek neki! Az izgalmas, változatos feladatokkal reméljük, kellemes kikapcsolódást tudunk nyújtani, és játszva felkészülnek a várva várt nagy napra!
Az iskolakezdés mindenki számára nagy lépést jelent! A szülő ilyenkor felteszi magában a kérdést, vajon iskolaérett-e a gyermekem? Megállja-e a helyét? Sokan pánikszerűen elkezdik írni, olvasni tanítani a lurkókat! Ezt, mint tapasztalt gyógypedagógus nem tartom túl jó ötletnek! Ebben az időszakban a készségek, képességek fejlesztése az egyik legfontosabb cél! Feladatunk, hogy minél többet beszélgessünk, játsszunk velük! Egy szabad levegőn történő kerékpározás vagy a családdal memóriázás, társasjátékozás többet jelent mindennél.A részképességek fejlesztésére tematikusan felépített füzeteink sok segítséget nyújtanak, hogy gyermekük könnyedén vegye a későbbi akadályokat, és problémamentes legyen az óvoda–iskola átmenet. Mivel ők még nem tudnak olvasni, ezért a feladatok megoldását közösen kell végezniük. Biztassák,szükség esetén segítsenek neki! Az izgalmas, változatos feladatokkal reméljük, kellemes kikapcsolódást tudunk nyújtani, és játszva felkészülnek a várva várt nagy napra!
Kedves Szülők! Kiadónk arra vállalkozott, hogy egy olyan foglalkoztató csomagot hoz létre, amely segítséget ad a szülőknek ahhoz, hogy képet kapjanak gyermekük ismereteiről, fejlettségi szintjéről. A feladatok által – attól függően, hogy a gyermek sikeresen oldotta meg vagy nem – képet kaphatnak arról, hogy melyek azerős és a fejlesztendő területei. Ez a foglalkoztató füzet a csomag része, 4-5 éves gyermekek számára készült. A feladatok négy kiemelt terület fejlesztésére koncentrálnak: – az értelmi képességek, kiemelten a gondolkodás – anyanyelv – téri tájékozódás – írásmozgás A feladatok a kijelölt területeken, fejlettségi szintek szerint lettek összeállítva, így biztosítani tudjuk az egyéni képességnek megfelelő feladatmegoldást. Lesznek gyerekek, akik lassan fognak előre haladni, vagy nehéz számukra a feladat. Ehhez ad segítséget a 3-4 éveseknek szóló füzet, mert vissza lehet lépni az előző szintre és gyakorolni, hogy biztosak legyenek az alapok. Aki gyors ütemben halad, annak pedig javasoljuk a következő szintet, ami az 5-7 éves korosztálynak szól. Nagyon fontos, hogy közös játéknak tekintsük a feladatok megoldását és ne kötelességnek! Jó munkát kívánunk!
Az iskolakezdés mindenki számára nagy lépést jelent! A szülő ilyenkor felteszi magában a kérdést, vajon iskolaérett-e a gyermekem? Megállja-e a helyét? Sokan pánikszerűen elkezdik írni, olvasni tanítani a lurkókat! Ezt, mint tapasztalt gyógypedagógus nem tartom túl jó ötletnek! Ebben az időszakban a készségek, képességek fejlesztése az egyik legfontosabb cél! Feladatunk, hogy minél többet beszélgessünk, játsszunk velük! Egy szabad levegőn történő kerékpározás vagy a családdal memóriázás, társasjátékozás többet jelent mindennél. A részképességek fejlesztésére tematikusan felépített füzeteink sok segítséget nyújtanak, hogy gyermekük könnyedén vegye a későbbi akadályokat, és problémamentes legyen az óvoda–iskola átmenet. Mivel ők még nem tudnak olvasni, ezért a feladatok megoldását közösen kell végezniük. Biztassák, szükség esetén segítsenek neki! Az izgalmas, változatos feladatokkal reméljük, kellemes kikapcsolódást tudunk nyújtani, és játszva felkészülnek a várva várt nagy napra!
Munkafüzetünket az iskolába készülő gyereke számára készítettük, hogy sikeresen vegyék az első akadályokat! Nyolcvan oldalon keresztül izgalmas, szórakoztató feladatokkal jutnak a tudás birtokába: játszva tanulnak... Fejlesztő munkafüzetünk négy nagy területet ölel fel: - tájékozódás térben és időben - matematika előkészítő - általános tájékozódás - írás és olvasás előkészítése A feladatok sikeres elvégzése után megnyugodhat, gyermeke felkészült az iskolába menetelre
Sokszor keresünk olyan játékokat, feladatokat, amivel le tudjuk kötni a gyermekek szabad idejét és figyelmét, amit közösen is játszhatunk. Foglalkoztató füzetünk megoldás ezekre a problémákra. Sok olyan játékos feladatot tartalmaz, melyek fejlesztik azokat a képességeket, melyek az iskolai feladatok sikeres megoldáshoz nélkü-lözhetetlenek lesznek. A biztos ceruzafogás, a ceruza laza kezelése mind hozzájárulnak ahhoz, hogy sikeres legyen az írástanulás. A feladatok megoldásánál ne hagyjuk egyedül a gyereket, hiszen csak a szülő tudja elolvasni és pontosítani a feladatot. Fontos a munka közbeni kontroll, a dicséret és segítségadás. A feladatok alkalmat adnak a szókincsbővítésre, a beszélgetésre. Beszéljünk a képekről, az eseményekről, a hozzájuk kapcsolódó közös élményekről!
Amit a címben olvasnak, az mind valóság ebben a kiadványban. A jó szövegértő képesség alapja a jó tanulmányi eredménynek. Minden tantárgy erre a képességre épül. Ezért fontos gyermekeink számára olyan lehetőségeket felkínálni, amelyekben gyakorlatot, rutint szerezhetnek. Olyan érdekes, játékos feladatokat, nyelvi játékokat talál a gyermek ebben a kiadványban, amelyek életkorban neki szólnak, és az eddigi ismeretire épülve újabbakat is szerezhet, önálló feladatmegoldásokkal. Sok-sok képesség fejlesztése valósul meg a feladatok megoldásakor, az eredeti cél, a szövegértő képesség fejlesztésével egyszerre. Az új ismeretek szerzése, elmélyítése, ellenőrzésére, a szókincsbővítése, a kérdéskultúra fejlesztése, az önálló hangos és néma olvasási készség gyakorlása, a kreatív szövegalkotó képesség kipróbálása, a szépírás, a helyesírás gyakorlása, az alkotó, esztétikus rajzkészség fejlesztése. A könnyen kezelhetőség érdekében egyfajta rendszer alapján épül fel minden állatról szóló fejezet. Rövid értelmező szótár is található, hogy a gyermekekben ne maradhasson egy kifejezés se tartalom nélkül. Az önálló munkát kiegészítő nyelvi játékokra épülő társas játékok pedig a jó játékon felül, stratégiai képességeket, és a gyermekek társas kapcsolatait is megerősítik. A kedves, vidám rajzok, színesebbé tevő matricák még vonzóbbá teszik a feladatokban gazdag kiadványt.
Gazdagon illusztrált, vidám, állatos mondókák Juhász Magda tollából.