Fejlesztő csomag 2. osztályos kisiskolásoknak. A postaköltséget mi álljuk!
A legízletesebb pár perc alatt elkészíthető kanállal mért sütemények válogatása
Hogyan juthat otthonában kisgyermeke sok ismerethez? Foglalkoztatónkban Irka és Cerka két kis figura kedves útitársa lesz minden kis gyermek és szülője számára. A 2-4 éves kisgyermek egyre ügyesebben mozog, egyre messzebb eljut a világban. De legfontosabb számára mégis az otthon, ami első perctől körülveszi. Sorozatunk első kötetében a Mi van a házikóban? kiadványunkban Irka és Cerka játékosan, sokszor játékokkal végig vezeti otthonában kis olvasóinkat.
Melyik a fontosabb: a számolás vagy a helyesírás? Nem is kell választani! Munkafüzetünk mindkét készség elsajátításában segít, elég csupán néhány oldalt lapozni és máris áttérhetnek egyik témáról a másikra.
Ismerjétek meg Kobit és barátait. A kis puli izgalmas története segít a kisiskolásoknak mind az olvasásban, mint a szövegértésben. A színes matricák segítségedre lesznek.
A Zsipp-zsupp kenderzsupp 2-től 4 éves korú gyermekeknek készült, építve a gyermekek kíváncsiságára, érdeklődésére. Ebben a korban a legfontosabb a tevékenykedtetés, az érzékszervek minél sokoldalúbb bevonása az ismeretszerzésbe. Üljenek le, játsszanak, beszélgessenek sokat a gyermekkel, melyhez a sok játékon túl jó eszköz ez a vidám foglalkoztató.
Kevés látványosabb keksztekercs létezhet. A mintázata, a színe, az íze egyszerűen tökéletes.
Matematika foglalkoztató negyedik osztályos kisiskolásoknak, melyben nemcsak átismételhetik a harmadik osztályban tanultakat, de megszerzett is le tudják ellenőrizni a munkafüzetben megtalálható összefoglaló dolgozatokkal.
1 290 Ft
Ez volt az első füzet, melynek a kisebb lányom neki fogott a 3. oldalon lévő kéz miatt. Nagyon tetszett neki. A munkafüzet igyekszik játékos formában bevezetni a gyerekeket ezeknek a fontos dolgoknak az ismeretébe.
Sokrétű, játékos feladatok, melyek között mindig talál számára érdekeset a kislányom, segíti az idő és tér fogalmát megfogni számára.
Kedves szülők, gyerekek! Az iskolába lépés egyik alapfeltétele, hogy a gyermeknek kialakuljon a téri tájékozottsága, térbeli mozgásfejlettsége, testsémája. Fontos, hogy a gyermek ismerje saját testét, külső kiné-zetét, mert ezek hiányában hiányosan alakulnak ki azok a készségei, melyek a számolás, írás-olvasás elsajátításához nélkülözhetetlenek. Ismernie kell önmagát ahhoz, hogy el tudja külö-níteni saját magát a tértől, tudatosítani tudja saját térbeli helyzetét. A tőlem balra, jobbra lévő tér megkülönböztetése lesz az alapja az írásnak, olvasásnak, mert a haladási irányuk balról jobbra történik. Az olvasási problémák hátterében mindig téri tájékozódási zavar áll. A síkban való tájékozódás elengedhetetlen ahhoz, hogy vonalközben jól tudjon írni a gyerek, de fontos ahhoz is, hogy ne tévessze össze a különböző irányokba kanyarodó betűket. Ajánljuk munkafüzetünket azért, mert olyan feladatokat, játékokat tartalmaz, mellyel felmér-hetik térbeli, síkbeli tájékozottságát gyermeküknek, ötleteket kaphatnak a fejlesztéshez. Sorozatunk további kiadványai az írás-olvasáshoz, a matematikához és a környező világról szerzett ismeretek alkalmazásához szükséges képességek felméréséhez, gyakorlásához adnak segítséget a sikeres iskolakezdés érdekében. Kellemes időtöltést kívánunk!
ISBN | 978 615 6519 07 8 |
EAN | 9786156519078 |
Szerző | Magnusz Kiadó |
Kötetszám | 1db |
Kiadó | Magnusz Kiadó |
Megjelenés | 2015. január |
Oldalszám | 80 oldal |
R-azonosító | 61177 |
Stancforma | |
Kötés | Irkatűzött |
Kivitel | Fekete fehér |
Méret | 210mm x 285mm |
Könyv tömege | 190 gramm |
Csomag darabszáma | 10 db |
Csomag tömege | 2 kg |
Matricás | Nem |
Rendelhető | Igen |
VTSZ | 49011000 |
390 Ft
390 Ft
390 Ft
390 Ft
190 Ft
190 Ft
390 Ft