Iskola-előkészítő

Különböző témájú iskolai felkészítő foglalkoztatók. A tartós gyakorlást elősegítendő, sorozatunk 80 oldalas munkafüzeteket tartalmaz. A világ megismerését, magyart, nyelvtant és matematikát felölelő feladatsorok várnak a munkafüzeteket kezükbe vevő tudásszomjas, iskolába készülő gyermekekre.

Iskola-előkészítő  Összesen 4 termék van a kategóriában

Alkategóriák

  • Terefere

    Némely betűk kissé nehézkesen mennek a gyermeknek. Kinek az R hang, kinek az Sz hang. Beszédfejlesztő munkafüzeteink segítik a gyermeket a betűk és szavak helyes kiejtésében, mindamellett fejlesztik írás, olvasás és nyelvtankészségüket egyaránt.

  • Iskolaérett vagyok?!

    Sikersorozatunk segíti a nagycsoportos gyermeket, hogy számtan, magyar, írás, olvasás és nyelvtan témakörben felkészülten induljon neki az iskolás éveknek, és hogy megtudja, mennyire áll készen a tanulásra és az iskolai életre. Mindezt játékos formában, színes matricák beragasztásával érheti el a tudásszomjas gyermek.

  • Iskola-előkészítő

    Különböző témájú iskolai felkészítő foglalkoztatók. A tartós gyakorlást elősegítendő, sorozatunk 80 oldalas munkafüzeteket tartalmaz. A világ megismerését, magyart, nyelvtant és matematikát felölelő feladatsorok várnak a munkafüzeteket kezükbe vevő tudásszomjas, iskolába készülő gyermekekre.

  • Tanuljunk játékosan!

    A Tanuljunk játékosan a legtöbb kiadványt tartalmazó sorozatunk. A kisiskolás gyermek által tanult tárgyak majdnem mindegyikét felölelik, legyen az írás, olvasás, matematika, nyelvtan, de még szövegértés is. A tanulás és otthoni gyakorlás játékosabbá tételét a színes matricák teszik lehetővé.

  • Számkuckó

    Egyes, tízes, húszas, százas és ezres számkört felölelő matematika munkafüzetek, melyek feladatai gondosan ki lettek válogatva a különböző korú nebulóknak. A vidám feladatokkal a gyermek játszva gyakorolhatja a matematika első nehéznek tűnő feladatsorait.

  • Alkalmazd a tudásod

    Kompetencia alapú feladatok kisiskolásoknak, mely segíti az otthoni gyakorlást és megmutatja, hogy a gyermek mennyit fejlődik az iskola falain belül a nyelvtan és matematika órákon.

  • Bölcsitől a nagycsoportig

    A kisgyermekeknek kellő játékos feladatok olyan témákban, amik az óvodás korú gyermekeket lekötik. A játékos tanulást segítik a színes matricák, amik a munkafüzet feladataihoz kapcsolódnak.

  • Kompetencia

    Kompetencia felmérő iskolás gyermekeknek. Matematika és nyelvtan tematikájú munkafüzeteink főleg az otthoni gyakorlást segítik, melyből a szülők egyértelműen látni fogják, hogy gyermekük mennyit fejlődik az iskolai órákon.

  • Ügyes kisiskolás

    Sorozatunk 80 oldalas matematika munkafüzeteket tartalmaz, mellyel otthon játszva gyakorolhatja a gyermek a nehezen elsajátítható számtan feladatokat.

  • Táguló világ

    Kiadónk arra vállalkozott, hogy egy olyan munkafüzet-sorozatot hoz létre, amely segítséget ad a szülőknek ahhoz, hogy képet kapjanak gyermekük ismereteiről, fejlettségi szintjéről. A feladatok által – attól függően, hogy a gyermek sikeresen oldotta meg vagy nem – képet kaphatnak arról, hogy melyek az erős és a fejlesztendő területei.

  • Szofi hercegnő

    Vidám iskolára felkészítő sorozat, mely elmeséli Szofi hercegnő izgalmas történeteit.

  • Szöszmötölő

  • Tudástár kicsiknek

  • Szűrők:
  • 5 éves
  • 6 éves
  • 7 éves
  • Kedves szülők, gyerekek! Az iskolába lépés egyik alapfeltétele, hogy a gyermeknek kialakuljon a téri tájékozottsága, térbeli mozgásfejlettsége, testsémája. Fontos, hogy a gyermek ismerje saját testét, külső kiné-zetét, mert ezek hiányában hiányosan alakulnak ki azok a készségei, melyek a számolás, írás-olvasás elsajátításához nélkülözhetetlenek. Ismernie kell önmagát ahhoz, hogy el tudja külö-níteni saját magát a tértől, tudatosítani tudja saját térbeli helyzetét. A tőlem balra, jobbra lévő tér megkülönböztetése lesz az alapja az írásnak, olvasásnak, mert a haladási irányuk balról jobbra történik. Az olvasási problémák hátterében mindig téri tájékozódási zavar áll. A síkban való tájékozódás elengedhetetlen ahhoz, hogy vonalközben jól tudjon írni a gyerek, de fontos ahhoz is, hogy ne tévessze össze a különböző irányokba kanyarodó betűket. Ajánljuk munkafüzetünket azért, mert olyan feladatokat, játékokat tartalmaz, mellyel felmér-hetik térbeli, síkbeli tájékozottságát gyermeküknek, ötleteket kaphatnak a fejlesztéshez. Sorozatunk további kiadványai az írás-olvasáshoz, a matematikához és a környező világról szerzett ismeretek alkalmazásához szükséges képességek felméréséhez, gyakorlásához adnak segítséget a sikeres iskolakezdés érdekében. Kellemes időtöltést kívánunk!

  • Kedves Szülő! A kéz finommozgásának koordinációja teszi lehetővé az írás elsajátítását és használatát. Az íráskészség kb. a 2. életévtől az 5-8 éves korig fejleszthető a legjobban, ugyanakkor ez a leglassabban fejlődő készség. Ebben a korban lehet a leglátványosabb eredményeket elérni, éppen ezért a folyamatos gyakorlás nélkülözhetetlen ahhoz, hogy a gyermek az iskolában megtanuljon írni. Fontos tudni, hogy ebben a korban zajlik a kézizmok, kézközépcsontok erősödése, valamint a finommozgás koordinációjáért felelős agyi struktúrák kiépülése, ezért fontos a napi szintű gyakorlás. A kezet edzeni kell, hogy a ceruzafogás biztos legyen, a vonalvezetése, pontos és megfelelő nyomatékú legyen. A szem-kéz összehangolt munkájának eredményeként olyan képességek fejlődnek, amelyek nélkülözhetetlenek a szép íráshoz, a vonalközben való tájékozódáshoz, a szabályos betűalakításhoz. Az írásmozgás elsajátításának feltétele a pontos észlelés, a szem-kéz koordináció, a finommozgások megfelelő szintű fejlettségi szintje. Nagyon fontos, hogy 3 éves korban hagyjuk a gyermeket korlátozások nélkül firkálni, mert ez segíti a fejlődést: meggyorsítja az ehhez a tevékenységhez szükséges idegi- és gondolkodási mechanizmusok kialakulását és megerősödését. A firkálás fokozatai: 1. lengővonalas firka 2. körvonalas firka 3. különböző formák, hullámvonalak, hurkok, körök, négyszögek stb. A rajzfejlődés különböző szintjén érkeznek óvodába a gyermekek, de legtöbben a firkálás szintjén állnak. A gyakorlás hatására a vonalhúzogatástól eljutnak az emberek, tárgyak, majd események kreatív megjelenítéséig. Ennek kiváló eszközei a gyurmázás, az összerakós, a kirakós, az építőjátékok és minden olyan játékos tevékenység, amely az ujjak, a kéz kismértékű mozgásával valósulhat meg. Fontos odafigyelni arra, ha a gyermekük 4-5 éves korban: • nem szeret rajzolni, nem akarja megpróbálni a vágást, ragasztást, nem vállal aprólékos tevékenységet • nem tud lapozni • gondjai vannak az eszközök megfogásával, megtartásával, nem tudja a fogás erősségét szabályozni pl. átszakítja a lapot. 5-6 éves korban: • ha a masni megkötése, a zipzár felhúzása nehezen megy, nehezen gombol • ha az evőeszközök használata, mozgatása nem célirányos • ha finom mozdulatokkal nem tud leesett apró tárgyat felvenni. Ajánljuk kiadónk foglalkoztató füzeteit, mert valamennyiben olyan feladatok vannak, amelyek fejlesztik a finommotoros képességeket.

  • Foglalkoztató füzetünkben összegyűjtöttük azokat a matematikai ismereteket, feladattípusokat, melyek segítik az iskolába készülő gyermekeket a matematikai törvényszerűségek felismerésében, a sikeres iskolakezdésben. A szülőknek lehetőség arra, hogy megfigyeljék, felmérjék gyermekük képességeit, ismereteit vagy hiányosságait, a feladatokhoz való hozzáállását, kitartását. A gyerekeknek játék, hiszen a feladatok alkalmazkodnak életkori sajátosságaikhoz: játékosak, építenek élményeikre, tapasztalataikra, differenciálásra adnak lehetőséget, biztosítják a sikerélményt, az önálló munkavégzés örömét. A munka megkívánja felnőtt jelenlétét, hiszen el kell olvasni és közösen értelmezni kell a feladatot. Ez jó alkalom arra, hogy tanulási technikákat mutassunk a gyereknek: balról olvasunk és írunk, ne lépjünk ki a vonalból, ne gyűrjük a lapot, tisztán dolgozzunk és az elkezdett feladat megoldását fejezzük be. A témákhoz kapcsolódóan beszélgessünk és legfőképpen dicsérjük sokat!

  • Foglalkoztató füzetünket elsősorban 6-7 éves, iskolába készülő gyermekek és szüleik számára készítettük. Ajánljuk azoknak a szülőknek, akik tanácstalanok gyermekük felkészültségének megítélésében, illetve olyan gyermekeknek, akik igénylik és kérik a feladatokat, mert hajtja őket a tudásvágy. A feladatok az óvodában megszerzett ismeretekre, követelményekre épülnek, így szülőként is lehetőség van arra, hogy megfigyeljék, felmérjék játék közben azt, hogy a gyermek milyen ismeretekkel rendelkezik, milyen képességei vannak, milyen területen teljesít kimagaslóan vagy alul. A feladatok megoldása során szülőként leginkább a beszédfejlesztést tudják segíteni, ami nagyon fontos ahhoz, hogy a gyerek megállja a helyét az iskolában. A munka megkezdése előtt szükség van a feladat pontosítására, értelmezésére, ami jól alkalom arra, hogy a gyermek beszéljen, elmondja gondolatait. Törekedtünk arra, hogy minden területet felöleljenek a feladatok, szükség legyen az ismeretek sokoldalú alkalmazására. A további gyakorlásra kitűnő lehetőséget biztosítanak a kiadó által eddig megjelentetett tematikus foglalkoztató füzeteink is, amelyeket ajánlunk szíves figyelmükbe.

Navigáció

Információ

Új termékek