A tanulásra és az iskolai nehézségeire felkészítő foglalkoztatók, melyek feladatsorai úgy lettek összeállítva, hogy a gyermek minél kevésbé lepődjön meg az elé gördített akadályokon és bátran megugorhassa azokat.
Alkategóriák
A matematika az iskolás gyermekek legnagyobb félelme. Vidám, játékos foglalkoztatóink segítik az óvodásokat, hogy a gyermek magabiztosabban üljön neki az elsőre borzasztónak tűnő matematika óráknak.
Óvodásoknak szóló foglalkoztatók, melyek segítik a gyermeket az írás és a betűk helyes írásának elsajátításában. Munkafüzetünkkel könnyebben kezdi meg a gyermek az iskolát és könnyebben boldogul a nyelvtan és irodalom órákon.
A tanulásra és az iskolai nehézségeire felkészítő foglalkoztatók, melyek feladatsorai úgy lettek összeállítva, hogy a gyermek minél kevésbé lepődjön meg az elé gördített akadályokon és bátran megugorhassa azokat.
Foglalkoztatók, melyek oldalai tartalmaznak egyaránt számtan, nyelvtan, ügyességi, logikai és írással kapcsolatos feladatokat. Munkafüzeteink zöme korosztályokra vannak lebontva, így minden szülő megtalálja a csemetéjének megfelelőt.
Gyermekeknek szóló gyakorló kiadványaink népes tábora között megtalálhatóak mondókákkal tarkított kisebb kiadványaink is. Ezek énekelése és gyakorlása fejleszti a gyermek muzikalitását és énekkészségét egyaránt.
Csomagunk 14 kiadványt tartalmaz, melyek tudományosan, a gyerekek fejlődését figyelembe véve lettek összeválogatva. Tartalmaz minden kompetenciát fejlesztő munkafüzetet, beleértve az szövegértés fejlesztését, a formák és színek elsajátítását, a környezet megismerését és a számok világába is elkalauzolja a gyermeket. Egyes termékeink matricákat tartalmaznak, melyek segítik a fejlődést. A gyors nézetre rákattintva meg tudja tekinteni, mely könyveket tartalmazza az összeállítás. A csomag csak egyben rendelhető meg, a POSTAKÖLTSÉGET AZONBAN MI ÁLLJUK!
A Magnusz Könyvkiadó ismét egy új fejlesztő munkafüzetet adott ki az iskolába készülő fiúgyermekek számára. Kiadványunk az Iskolaérett vagyok?! című fejlesztő családra épül: Tájékozódás térben és időben Írás és olvasás előkészítése Tájékozódás a számok világában Tudod-e? Ezek a munkafüzetek lépésről lépésre gyakoroltatták az izgalmas feladatok által a különböző képességek megerősítését, hogy gyermeküknek ne legyen gond az olvasás, számolás, írás merőben új világa. Munkafüzetünk egy játékos ellenőrzés, és a meglévő tudás elmélyítésére szolgál, vagy rávilágít az esetleges hiányosságokra is.
5-6-7 éves gyermekek számára állítottunk össze játékos feladatokat. Miközben felelevenítik, rendszerezik ismereteiket, fejlődnek azon képességeik, melyek a sikeres iskolai munkavégzéshez nélkülözhetetlenek. Ebben a korban a gyerekek igénylik azokat a feladatokat, melyek kihívást, erőfeszítést jelentenek szá-mukra. Az ismeretanyagot a természeti és társadalmi környezetből merítettük, különböző mélységben, hogy a más-más fejlettségi szinten lévők is találjanak olyan képességüknek megfelelő játékot, melyben sikerélményük van. A megoldáshoz szükség van szülői segítségre, hiszen fel kell olvasni a feladatot, és szükség szerint segítséget is kell nyújtani, hogy sikeres legyen a megoldás. Változatos feladattípusokat találnak a munkafüzetben, melyekhez különféle eszközök szükségesek. A jó eszköz nagymértékben hoz-zájárul a szép és esztétikus feladatmegoldáshoz. A feladatok kitartásra, türelemre, pontos munkavégzésre nevelnek, de esztétikai élményt is nyújtanak. Mutassanak érdeklődést a gyermek munkája iránt, dicsér-jenek, hogy a sikerélmény további feladatok végrehajtására ösztönözzea gyermeküket!Kellemes időtöltést, jó játékot kívánunk!
Az iskolakezdés mindenki számára nagy lépést jelent! A szülő ilyenkor felteszi magában a kérdést, vajon iskolaérett-e a gyermekem? Megállja-e a helyét? Sokan pánikszerűen elkezdik írni, olvasni tanítani a lurkókat! Ezt, mint tapasztalt gyógypedagógus nem tartom túl jó ötletnek! Ebben az időszakban a készségek, képességek fejlesztése az egyik legfontosabb cél! Feladatunk, hogy minél többet beszélgessünk, játsszunk velük! Egy szabad levegőn történő kerékpározás vagy a családdal memóriázás, társasjátékozás többet jelent mindennél.A részképességek fejlesztésére tematikusan felépített füzeteink sok segítséget nyújtanak, hogy gyermekük könnyedén vegye a későbbi akadályokat, és problémamentes legyen az óvoda–iskola átmenet. Mivel ők még nem tudnak olvasni, ezért a feladatok megoldását közösen kell végezniük. Biztassák, szükség esetén segítsenek neki! Az izgalmas, változatos feladatokkal reméljük, kellemes kikapcsolódást tudunk nyújtani, és játszva felkészülnek a várva várt nagy napra!
Kedves Szülő! Kiadónk arra vállalkozott, hogy egy olyan foglalkoztató csomagot hoz létre, amely segítséget ad a szülőknek ahhoz, hogy képet kapjanak gyermekük ismereteiről, fejlettségi szintjéről. A feladatok által – attól függően, hogy a gyermek sikeresen oldotta meg vagy nem – képet kaphatnak arról, hogy melyek az erős és a fejlesztendő területei. Ez a foglalkoztató füzet a csomag része, 2-3 éves gyermekek számára készült. A feladatok négy kiemelt terület fejlesztésére koncentrálnak: – az értelmi képességek, kiemelten a gondolkodás – anyanyelv – téri tájékozódás – írásmozgás Biztos sokan tartják korainak, hogy ebben a korban feladatokkal fárasszák a gyereket. Igazuk van. De igazuk van azoknak is, akik tudatosan, de életkornak megfelelő szinten szeretnék fejleszteni gyermeküket. Ez a füzet az alapja minden további, a csomagban megjelentetett kötetnek. Itt rakjuk le azokat az alapokat, amelyekre építeni lehet, innen lehet továbblépni magasabb fejlettségi szintre, de vissza is lehet lépni, ha szükség van a megerősítésre. Ebben a korban szükség van a szülő jelenlétére, együtt játszására, mert elsődleges a játék, a játékosság elvének betartása. Jó munkát kívánunk!
Az iskolakezdés mindenki számára nagy lépést jelent!A szülő ilyenkor felteszi magában a kérdést, vajon iskolaérett-e a gyermekem? Megállja-e a helyét? Sokan pánikszerűen elkezdik írni, olvasni tanítani a lurkókat! Ezt, mint tapasztalt gyógypedagógus nem tartom túl jó ötletnek! Ebben az időszakban a készségek, képességek fejlesztése az egyik legfontosabb cél! Feladatunk, hogy minél többet beszélgessünk,játsszunk velük! Egy szabad levegőn történő kerékpározás vagy a családdal memóriázás, társasjátékozás többet jelent mindennél. A részképességek fejlesztésére tematikusan felépített füzeteink sok segítséget nyújtanak, hogy gyermekükkönnyedén vegye a későbbi akadályokat, és problémamentes legyen az óvoda–iskola átmenet. Mivel ők még nem tudnak olvasni, ezért a feladatok megoldását közösen kell végezniük. Biztassák, szükség esetén segítsenek neki! Az izgalmas, változatos feladatokkal reméljük, kellemes kikapcsolódást tudunk nyújtani, és játszva felkészülnek a várva várt nagy napra!
Kedves Szülők! Kiadónk arra vállalkozott, hogy egy olyan foglalkoztató csomagot hoz létre, amely segítséget ad a szülőknek ahhoz, hogy képet kapjanak gyermekük ismereteiről, fejlettségi szintjéről. Ez a foglalkoztató füzet is a csomag része, 3-4 éves gyermekek számára készült. A benne található képességfejlesztő feladatok figyelembe veszik a gyermek életkori sajátosságait, valamint játékosak és tevékenykedtetők. Négy kiemelt terület fejlesztésére koncentrálnak: – az értelmi képességek, kiemelten a gondolkodás – anyanyelv – téri tájékozódás – írásmozgás. A kisgyermeknél minden játékhoz kötött. Az érzékszervek használat közben fejlődnek, és ahogy egyre aktívabb a gyerek, úgy egyre kifinomultabb lesz érzékelése, észlelése, megismerő tevékenysége. Meghatározóak az élmények, a minden érzékszervet bevonó tapasztalatok, a gyermekek miértjeire adott válaszok, beszélgetések. Ha tudatos szülőként gondol gyermeke jövőjére, akkor korán el kell kezdeni a fejlesztését, figyelve az életkorisajátosságokra. Ennél a korosztálynál pedig fő tevékenység a játék. Jó munkát kívánunk!
Az iskolakezdés mindenki számára nagy lépést jelent! A szülő ilyenkor felteszi magában a kérdést, vajon iskolaérett-e a gyermekem? Megállja-e a helyét? Sokan pánikszerűen elkezdik írni, olvasni tanítani a lurkókat! Ezt, mint tapasztalt gyógypedagógus nem tartom túl jó ötletnek! Ebben az időszakban a készségek, képességek fejlesztése az egyik legfontosabb cél! Feladatunk, hogy minél többet beszélgessünk, játsszunk velük! Egy szabad levegőn történő kerékpározás vagy a családdal memóriázás, társasjátékozás többet jelent mindennél.A részképességek fejlesztésére tematikusan felépített füzeteink sok segítséget nyújtanak, hogy gyermekük könnyedén vegye a későbbi akadályokat, és problémamentes legyen az óvoda–iskola átmenet. Mivel ők még nem tudnak olvasni, ezért a feladatok megoldását közösen kell végezniük. Biztassák,szükség esetén segítsenek neki! Az izgalmas, változatos feladatokkal reméljük, kellemes kikapcsolódást tudunk nyújtani, és játszva felkészülnek a várva várt nagy napra!
Kedves Szülők! Kiadónk arra vállalkozott, hogy egy olyan foglalkoztató csomagot hoz létre, amely segítséget ad a szülőknek ahhoz, hogy képet kapjanak gyermekük ismereteiről, fejlettségi szintjéről. A feladatok által – attól függően, hogy a gyermek sikeresen oldotta meg vagy nem – képet kaphatnak arról, hogy melyek azerős és a fejlesztendő területei. Ez a foglalkoztató füzet a csomag része, 4-5 éves gyermekek számára készült. A feladatok négy kiemelt terület fejlesztésére koncentrálnak: – az értelmi képességek, kiemelten a gondolkodás – anyanyelv – téri tájékozódás – írásmozgás A feladatok a kijelölt területeken, fejlettségi szintek szerint lettek összeállítva, így biztosítani tudjuk az egyéni képességnek megfelelő feladatmegoldást. Lesznek gyerekek, akik lassan fognak előre haladni, vagy nehéz számukra a feladat. Ehhez ad segítséget a 3-4 éveseknek szóló füzet, mert vissza lehet lépni az előző szintre és gyakorolni, hogy biztosak legyenek az alapok. Aki gyors ütemben halad, annak pedig javasoljuk a következő szintet, ami az 5-7 éves korosztálynak szól. Nagyon fontos, hogy közös játéknak tekintsük a feladatok megoldását és ne kötelességnek! Jó munkát kívánunk!
Az iskolakezdés mindenki számára nagy lépést jelent! A szülő ilyenkor felteszi magában a kérdést, vajon iskolaérett-e a gyermekem? Megállja-e a helyét? Sokan pánikszerűen elkezdik írni, olvasni tanítani a lurkókat! Ezt, mint tapasztalt gyógypedagógus nem tartom túl jó ötletnek! Ebben az időszakban a készségek, képességek fejlesztése az egyik legfontosabb cél! Feladatunk, hogy minél többet beszélgessünk, játsszunk velük! Egy szabad levegőn történő kerékpározás vagy a családdal memóriázás, társasjátékozás többet jelent mindennél. A részképességek fejlesztésére tematikusan felépített füzeteink sok segítséget nyújtanak, hogy gyermekük könnyedén vegye a későbbi akadályokat, és problémamentes legyen az óvoda–iskola átmenet. Mivel ők még nem tudnak olvasni, ezért a feladatok megoldását közösen kell végezniük. Biztassák, szükség esetén segítsenek neki! Az izgalmas, változatos feladatokkal reméljük, kellemes kikapcsolódást tudunk nyújtani, és játszva felkészülnek a várva várt nagy napra!
Szöszmötölő sorozatunk a különböző, az iskolakezdéshez nélkülözhetetlen kompetenciákra épít. A sorozat Szöszmi című részében a gyermekek a téri tájékozódás fejlesztésére összpontosíthatnak vidám feladatokon keresztül, melyhez segítséget nyújtanak a színes matricák.
Kedves gyermekek! Tudjuk, hogy a játékból soha nem elég. Mégis vannak olyan időszakok, várakozási idők, hosszú utazások, amikor unatkoztok és le kell kötnötök a figyelmeteket. Munkafüzetünk segít abban, hogy játszva tanulhassatok, gyakorolhassatok és felkészüljetek az óvodára.
Szöszmötölő sorozatunk a különböző, az iskolakezdéshez nélkülözhetetlen kompetenciákra épít. A sorozat talán legfontosabb tagja, a Nagy szöszmötölő című, mely összefoglalja a sorozat többi tagjában tanultakat és gyakoroltakat.
Szöszmötölő sorozatunk a különböző, az iskolakezdéshez nélkülözhetetlen kompetenciákra épít. A sorozat Pörci című részében a gyermekek az idői tájékozódás fejlesztésére összpontosíthatnak vidám feladatokon keresztül, melyhez segítséget nyújtanak a színes matricák.
Szöszmötölő sorozatunk a különböző, az iskolakezdéshez nélkülözhetetlen kompetenciákra épít. A sorozat Figyu című részében a gyermekek a figyelemfejlesztésre összpontosíthatnak vidám feladatokon keresztül, melyhez segítséget nyújtanak a színes matricák.
Szöszmötölő sorozatunk a különböző, az iskolakezdéshez nélkülözhetetlen kompetenciákra épít. A sorozat Grafo című részében a gyermekek a grafomotorikát fejlesztő képességekre összpontosíthatnak vidám feladatokon keresztül, melyhez segítséget nyújtanak a színes matricák.