
A könnyen mondogatható rövid versikék nemcsak a gyermekek szókincsét növelik, de a rajzok kiszínezése során fejlődik képi világuk, fantáziájuk is. A színes matricák pedig segítenek a gyerkőcöknek eligazodni a színek világában.

Gazdagon illusztrált magyar népi mondókatár. A jól mondogatható és könnyen memorizálható versikék fejlesztik a gyermekek nyelvérzékét és beszédkészségét.


Fejlesztő csomag 1. osztályos kisiskolásoknak. Egyes könyvekhez és munkafüzetekhez plusz feladatokat talál a weben. A postaköltséget mi álljuk!

Kótyonfitty kifestősorozatunkban lévő képanyagot a beszédfejlődés különböző szakaszaihoz igazodva állítottuk össze, saját mondókáinkkal kiegészítve. A képek vonalvastagsága, mérete a rajzfejlődés életkori sajátosságait is figyelembe veszi.

Gazdagon illusztrált, vidám, állatos mondókák Juhász Magda tollából.

A matematika tantárgy végigkíséri az iskolát. A gyerekeknek sokszor gondot okoznak az írásbeli feladatsorok, ezért ez a munkafüzetünk főleg erre a témára összpontosít. Harmadikos gyerekeknek, 170 matricával.


A matematika egyik gyermekek által nem szeretett és nehéznek tartott eleme a mértékegység-számítás. Munkafüzetünk segít abban, hogy a kisiskolások könnyebben megtanulják hogy kell átszámítani a súly-, hossz vagy éppen időmértékeket.
Kedves Szülő! A kezében tartott foglalkoztató füzet a Tudásfogócska sorozat egy tagja, mely a gyermek fejlődését 2 éves kortól követi nyomon, négy korosztályra, négy területre bontva. A területek a következők: - értelmi képességek, gondolkodás - anyanyelv fejlesztése - térben való tájékozódás - írásmozgás kialakulása A sorozat tartalmazza mind a négy terület szintfelmérő feladatait azért, hogy általános képet kapjon gyermeke tudásáról, képességeinek fejlettségéről. A területeket szétválasztva most az értelmi képességek, ezen belül kiemelten a gondolkodás fejlesztéséhez készültek el a gyakorló feladatok. Az óvodáskorú gyermek a tevékenységei (játék, munka, tanulás, szabadidős tevékenységek) folyamatában fejlődik. A tevékenységei közben szerzi tapasztalatait, játék közben, a tárgyakkal való manipuláció során, ami a gondolati tevékenység felé vezető folyamat első állomása. Az érettebb gondolkodású gyermek a cselekvés közben szerzett tapasztalatait beépíti a gondolkodásába, különböző műveletek segítségével. Ilyen műveletek az összehasonlítás (azonosságok, különbségek keresése), analízis (a dolgokat alkotóelemekre bontása), szintézis (a tárgy alkotóelemeinek egyesítése), általánosítás (azonos jegyek alapján), konkretizálás (felismerjük másban is az adott tulajdonságot), rendezés (megadott elv, szempont alapján kiválasztjuk a megfelelőt). Ebben a fejlesztő folyamatban Önöknek szülőknek az feladata, hogy konstruktivitást igénylő feladatokat adjanak gyermeküknek, biztosítsanak lehetőséget a problémahelyzetek megoldására. Az iskolaérett gyermeket már maga a tevékenységi vágy is aktivitásra ösztönöz, motivál, növeli a figyelmét.
| ISBN | 978 615 5975 01 1 |
| EAN | 9786155975011 |
| Szerző | Magnusz Kiadó |
| Kötetszám | 1db |
| Kiadó | Magnusz Kiadó |
| Megjelenés | 2019. április |
| Oldalszám | 48 oldal |
| R-azonosító | |
| Stancforma | |
| Kötés | Irkatűzött |
| Kivitel | Fekete fehér |
| Méret | 210mm x 285mm |
| Könyv tömege | 180 gramm |
| Csomag darabszáma | 20 db |
| Csomag tömege | 4 kg |
| Matricás | Igen |
| Rendelhető | Nem |
| VTSZ | 49011000 |
390 Ft
390 Ft
390 Ft
390 Ft
190 Ft
190 Ft
390 Ft




