Játszva tanul a gyermek - szokták mondani. A Játsszunk együtt munkafüzet épp ebben segít, hogy a szülők könnyebben megértessék gyermekeikkel a tanagyagot és azt, miként működik a világ.
A gyermek oly sok év játék és kacagás után megkezdi az iskolát. Ki mondta, hogy a tanulás nem telhet játszva és vidáman? Ebbe a foglalkoztatóba sűrítettük mindazt a tudásanyagot, amivel a gyermek könnyeben vághat neki az első osztálynak.
Munkafüzetünk abban nyújt segítséget, hogy a harmadik osztályhoz szükséges kompetenciákat erősítse, segítse a gyerekeket és a szülőket az országos kompetenciamérésre való sikeres felkészülésben, így segítve az alapkészségek, képességek fejlődését.
Mesés munkafüzet, mely a gyermekek vizuális figyelmének és a kéz finommozgásának fejlesztését tűztük ki célul. Színes foglalkoztatónkat óvodás gyermekek életkorához igazítottuk.
Terefere sorozatunk a hangok világába kalauzolják el a tudásszomjas gyerkőcöket. A tiszta, helyes beszéd az egyik alapvető feltétele az olvasás és írás elsajátításának, mondhatni az iskolába lépés egyik „előszobája”. Ezért fontosnak tartottuk az olyan feladatok megjelenését is gyűjteményünkben, melyek e területek megerősítését szolgálják.
Szétválasztó diétára alkalmas ételek receptjei egy könyvben, amik hamar az Ön vagy a család kedvenceivé válhatnak.
A gyermek oly sok év játék és kacagás után megkezdi az iskolát. Ki mondta, hogy a tanulás nem telhet játszva és vidáman? Ebbe a foglalkoztatóba sűrítettük mindazt a tudásanyagot, amivel a gyermek könnyeben vághat neki az első osztálynak.
A könnyen mondogatható rövid versikék nemcsak a gyermekek szókincsét növelik, de a rajzok kiszínezése során fejlődik képi világuk, fantáziájuk is. A színes matricák pedig segítenek a gyerkőcöknek eligazodni a színek világában.
Kedves Szülő! A kezében tartott foglalkoztató füzet a Tudásfogócska sorozat egy tagja, mely a gyermek fejlődését 2 éves kortól követi nyomon, négy korosztályra, négy területre bontva. A területek a következők: - értelmi képességek, gondolkodás - anyanyelv fejlesztése - térben való tájékozódás - írásmozgás kialakulása A sorozat tartalmazza mind a négy terület szintfelmérő feladatait azért, hogy általános képet kapjon gyermeke tudásáról, képességeinek fejlettségéről. A területeket szétválasztva most az értelmi képességek, ezen belül kiemelten a gondolkodás fejlesztéséhez készültek el a gyakorló feladatok. Az óvodáskorú gyermek a tevékenységei (játék, munka, tanulás, szabadidős tevékenységek) folyamatában fejlődik. A tevékenységei közben szerzi tapasztalatait, játék közben, a tárgyakkal való manipuláció során, ami a gondolati tevékenység felé vezető folyamat első állomása. Az érettebb gondolkodású gyermek a cselekvés közben szerzett tapasztalatait beépíti a gondolkodásába, különböző műveletek segítségével. Ilyen műveletek az összehasonlítás (azonosságok, különbségek keresése), analízis (a dolgokat alkotóelemekre bontása), szintézis (a tárgy alkotóelemeinek egyesítése), általánosítás (azonos jegyek alapján), konkretizálás (felismerjük másban is az adott tulajdonságot), rendezés (megadott elv, szempont alapján kiválasztjuk a megfelelőt). Ebben a fejlesztő folyamatban Önöknek szülőknek az feladata, hogy konstruktivitást igénylő feladatokat adjanak gyermeküknek, biztosítsanak lehetőséget a problémahelyzetek megoldására. Az iskolaérett gyermeket már maga a tevékenységi vágy is aktivitásra ösztönöz, motivál, növeli a figyelmét.
ISBN | 978 615 5975 01 1 |
EAN | 9786155975011 |
Szerző | Magnusz Kiadó |
Kötetszám | 1db |
Kiadó | Magnusz Kiadó |
Megjelenés | 2019. április |
Oldalszám | 48 oldal |
R-azonosító | |
Stancforma | |
Kötés | Irkatűzött |
Kivitel | Fekete fehér |
Méret | 210mm x 285mm |
Könyv tömege | 180 gramm |
Csomag darabszáma | 20 db |
Csomag tömege | 4 kg |
Matricás | Igen |
Rendelhető | Nem |
VTSZ | 49011000 |
390 Ft
390 Ft
390 Ft
390 Ft
190 Ft
190 Ft
390 Ft