Melyik a fontosabb: a számolás vagy a helyesírás? Nem is kell választani! Munkafüzetünk mindkét készség elsajátításában segít. Ez a feldolgozási mód könnyebbé és egyszerűbbé teszi az otthoni tanulást, hiszen elég csupán néhány oldalt lapozni és máris áttérhetnek egyik témáról a másikra.
A magyar nyelv az egyik leggyönyörűbb és egyben legnehezebb nyelv a világon. Fontos, hogy őrizzük, ápoljuk és helyesen használjuk. Ennek gyakorlásában segít ez a kisiskolásoknak szánt munkafüzet.
Hercegnők című unkafüzetünket az iskolába készülő kislányok számára készítettük, hogy sikeresen vegyék az első akadályokat és játszva sajátítsák el a téri tájékozódást, a számtant vagy éppen az írást és olvasást.
A matematika és a számolás elsajátítása az egyik legfontosabb kompetencia az életben. Nem lehet elég korán elkezdeni gyakorlását. Számtan munkafüzetünk segít abban, hogy a gyermek már óvodás korában, az iskolára felkészülve megkezdje a számok világának megismerését.
Matematika témájú foglalkoztató kisóvodásoknak, melyben a feladatok segítik a gyermek élményeinek, tapasztalatainak felidézését, a képek ösztönzők a beszélgetésre, miközben új szavakkal, fogalmakkal ismerkednek, így segítjük a beszédfejlődést is. További kiegészítő feladatokat talál a Felmérők menüpontban.
A madarak azt csicsergik, hogy a gyermek nemsoká iskolába megy. Hogy a tanulás könnyebbé váljon, munkafüzetünkben játékos feladatok várják az iskolába készülő csemetéket.
Kedves Szülő! A kezében tartott foglalkoztató füzet a Tudásfogócska sorozat egy tagja, mely a gyermek fejlődését 2 éves kortól követi nyomon, négy korosztályra, négy területre bontva. A területek a következők: - értelmi képességek, gondolkodás - anyanyelv fejlesztése - térben való tájékozódás - írásmozgás kialakulása A sorozat tartalmazza mind a négy terület szintfelmérő feladatait azért, hogy általános képet kapjon gyermeke tudásáról, képességeinek fejlettségéről. A területeket szétválasztva most az értelmi képességek, ezen belül kiemelten a gondolkodás fejlesztéséhez készültek el a gyakorló feladatok. Az óvodáskorú gyermek a tevékenységei (játék, munka, tanulás, szabadidős tevékenységek) folyamatában fejlődik. A tevékenységei közben szerzi tapasztalatait, játék közben, a tárgyakkal való manipuláció során, ami a gondolati tevékenység felé vezető folyamat első állomása. Az érettebb gondolkodású gyermek a cselekvés közben szerzett tapasztalatait beépíti a gondolkodásába, különböző műveletek segítségével. Ilyen műveletek az összehasonlítás (azonosságok, különbségek keresése), analízis (a dolgokat alkotóelemekre bontása), szintézis (a tárgy alkotóelemeinek egyesítése), általánosítás (azonos jegyek alapján), konkretizálás (felismerjük másban is az adott tulajdonságot), rendezés (megadott elv, szempont alapján kiválasztjuk a megfelelőt). Ebben a fejlesztő folyamatban Önöknek szülőknek az feladata, hogy konstruktivitást igénylő feladatokat adjanak gyermeküknek, biztosítsanak lehetőséget a problémahelyzetek megoldására. Az iskolaérett gyermeket már maga a tevékenységi vágy is aktivitásra ösztönöz, motivál, növeli a figyelmét.
ISBN | 978 615 5975 01 1 |
EAN | 9786155975011 |
Szerző | Magnusz Kiadó |
Kötetszám | 1db |
Kiadó | Magnusz Kiadó |
Megjelenés | 2019. április |
Oldalszám | 48 oldal |
R-azonosító | |
Stancforma | |
Kötés | Irkatűzött |
Kivitel | Fekete fehér |
Méret | 210mm x 285mm |
Könyv tömege | 180 gramm |
Csomag darabszáma | 20 db |
Csomag tömege | 4 kg |
Matricás | Igen |
Rendelhető | Nem |
VTSZ | 49011000 |
390 Ft
390 Ft
390 Ft
390 Ft
190 Ft
390 Ft
390 Ft
190 Ft
190 Ft
390 Ft
390 Ft