Fontos, hogy a szülő együtt tanuljon a gyermekkel már az iskola előtt. Foglalkoztatónk segít abban, hogy mind a gyermeknek, mind a szülőnek játszva teljen az okítás.
Fordulat és izgalmas ifjúsági regény a kalandot kedvelő ifjúságnak.
A legízletesebb pár perc alatt elkészíthető poharas és egyéb nyalánkságok receptjei.
A gyermek életében az egyik legfontosabb dolog a számok világának elsajátítása és az azokkal való műveletek megtanulása. Második osztályban már nehezebb kompetenciákra is szükség van. Ezek gyakorlásában segít ez a munkafüzet.
Nem csak az iskolakezdést előzheti meg az arra való felkészülés. Az óvodai felkészülés éppen olyan fontos. Foglalkoztatónk ebben nyújt a gyermekeknek segítséget.
Színes, kedves rajzocskákkal teli könyvünkkel közös, meghitt pillanatokat élhetünk át gyermekeinkkel meseolvasás közben. A könyv főszereplője Luca az állatok világába kalauzolja el a kíváncsi lurkókat.
Kevés látványosabb keksztekercs létezhet. A mintázata, a színe, az íze egyszerűen tökéletes.
Kedves Szülő! A kezében tartott foglalkoztató füzet a Tudásfogócska sorozat egy tagja, mely a gyermek fejlődését 2 éves kortól követi nyomon, négy korosztályra, négy területre bontva. A területek a következők: - értelmi képességek, gondolkodás - anyanyelv fejlesztése - térben való tájékozódás - írásmozgás kialakulása A sorozat tartalmazza mind a négy terület szintfelmérő feladatait azért, hogy általános képet kapjon gyermeke tudásáról, képességeinek fejlettségéről. A területeket szétválasztva most az értelmi képességek, ezen belül kiemelten a gondolkodás fejlesztéséhez készültek el a gyakorló feladatok. Az óvodáskorú gyermek a tevékenységei (játék, munka, tanulás, szabadidős tevékenységek) folyamatában fejlődik. A tevékenységei közben szerzi tapasztalatait, játék közben, a tárgyakkal való manipuláció során, ami a gondolati tevékenység felé vezető folyamat első állomása. Az érettebb gondolkodású gyermek a cselekvés közben szerzett tapasztalatait beépíti a gondolkodásába, különböző műveletek segítségével. Ilyen műveletek az összehasonlítás (azonosságok, különbségek keresése), analízis (a dolgokat alkotóelemekre bontása), szintézis (a tárgy alkotóelemeinek egyesítése), általánosítás (azonos jegyek alapján), konkretizálás (felismerjük másban is az adott tulajdonságot), rendezés (megadott elv, szempont alapján kiválasztjuk a megfelelőt). Ebben a fejlesztő folyamatban Önöknek szülőknek az feladata, hogy konstruktivitást igénylő feladatokat adjanak gyermeküknek, biztosítsanak lehetőséget a problémahelyzetek megoldására. Az iskolaérett gyermeket már maga a tevékenységi vágy is aktivitásra ösztönöz, motivál, növeli a figyelmét.
ISBN | 978 615 5975 01 1 |
EAN | 9786155975011 |
Szerző | Magnusz Kiadó |
Kötetszám | 1db |
Kiadó | Magnusz Kiadó |
Megjelenés | 2019. április |
Oldalszám | 48 oldal |
R-azonosító | |
Stancforma | |
Kötés | Irkatűzött |
Kivitel | Fekete fehér |
Méret | 210mm x 285mm |
Könyv tömege | 180 gramm |
Csomag darabszáma | 20 db |
Csomag tömege | 4 kg |
Matricás | Igen |
Rendelhető | Nem |
VTSZ | 49011000 |
390 Ft
390 Ft
390 Ft
390 Ft
390 Ft
190 Ft
190 Ft
390 Ft
390 Ft