A legízletesebb pár perc alatt elkészíthető sós sütemények válogatása
Fejlesztő munkafüzetünket 2-3 éves óvodásoknak állítottuk össze. Színes vidám feladatok, melyek felkeltik a gyermekek érdeklődését.
Egy munkafüzet, mely végigkíséri a lurkót az óvodás éveken. Az óvodáskor végére a gyermek a vásárlással, piaccal és boltokkal kapcsolatos feladatokon keresztül felkészül az iskolába szükséges kompetenciákra.
A magyar nyelv egyik nem túl szerethető szépsége, hogy egy hanghoz két betű is tartozik. Ez fontos szelete a magyar nyelvnek. A J vagy Ly ebben játszva segít a gyermekeknek elsajátítani melyik szóhoz melyik betű tartozik.
Foglalkoztató füzet az illemről, helyes viselkedésről óvodás gyermekeknek. Megismerkedhetnek olyan élethelyzetekkel, amelyekkel talán még sosem találkoztak korábban, így ha a jövőben megtörténik, már tudni fogják, mit kell, illetve mit illik vagy nem illik csinálni.
Kedves gyermekek! Tudjuk, hogy a játékból soha nem elég. Mégis vannak olyan időszakok, várakozási idők, hosszú utazások, amikor unatkoztok és le kell kötnötök a figyelmeteket. Munkafüzetünk segít abban, hogy játszva tanulhassatok, gyakorolhassatok és felkészüljetek az óvodára.
Egy munkafüzet, mely végigkíséri a lurkót az óvodás éveken. Az óvodáskor végére a gyermek Földünkkel és élővilágunkkal kapcsolatos feladatokon keresztül felkészül az iskolába szükséges kompetenciákra.
Kedves Szülő! A kezében tartott foglalkoztató füzet a Tudásfogócska sorozat egy tagja, mely a gyermek fejlődését 2 éves kortól követi nyomon, négy korosztályra, négy területre bontva. A területek a következők: - értelmi képességek, gondolkodás - anyanyelv fejlesztése - térben való tájékozódás - írásmozgás kialakulása A sorozat tartalmazza mind a négy terület szintfelmérő feladatait azért, hogy általános képet kapjon gyermeke tudásáról, képességeinek fejlettségéről. A területeket szétválasztva most az értelmi képességek, ezen belül kiemelten a gondolkodás fejlesztéséhez készültek el a gyakorló feladatok. Az óvodáskorú gyermek a tevékenységei (játék, munka, tanulás, szabadidős tevékenységek) folyamatában fejlődik. A tevékenységei közben szerzi tapasztalatait, játék közben, a tárgyakkal való manipuláció során, ami a gondolati tevékenység felé vezető folyamat első állomása. Az érettebb gondolkodású gyermek a cselekvés közben szerzett tapasztalatait beépíti a gondolkodásába, különböző műveletek segítségével. Ilyen műveletek az összehasonlítás (azonosságok, különbségek keresése), analízis (a dolgokat alkotóelemekre bontása), szintézis (a tárgy alkotóelemeinek egyesítése), általánosítás (azonos jegyek alapján), konkretizálás (felismerjük másban is az adott tulajdonságot), rendezés (megadott elv, szempont alapján kiválasztjuk a megfelelőt). Ebben a fejlesztő folyamatban Önöknek szülőknek az feladata, hogy konstruktivitást igénylő feladatokat adjanak gyermeküknek, biztosítsanak lehetőséget a problémahelyzetek megoldására. Az iskolaérett gyermeket már maga a tevékenységi vágy is aktivitásra ösztönöz, motivál, növeli a figyelmét.
ISBN | 978 615 5975 01 1 |
EAN | 9786155975011 |
Szerző | Magnusz Kiadó |
Kötetszám | 1db |
Kiadó | Magnusz Kiadó |
Megjelenés | 2019. április |
Oldalszám | 48 oldal |
R-azonosító | |
Stancforma | |
Kötés | Irkatűzött |
Kivitel | Fekete fehér |
Méret | 210mm x 285mm |
Könyv tömege | 180 gramm |
Csomag darabszáma | 20 db |
Csomag tömege | 4 kg |
Matricás | Igen |
Rendelhető | Nem |
VTSZ | 49011000 |
390 Ft
390 Ft
390 Ft
390 Ft
390 Ft
190 Ft
190 Ft
390 Ft
390 Ft