Foglalkoztató sorozat 2-4 éves gyerekeknek, hogy megalapozzák környezetismereti tudásukat. Sorozatunk ezen tagja megismerteti a kisgyermekeket a különböző növényekkel, legyenek azok fák, virágok, zöldségek, gyümölcsök vagy amikről még nem is hallottak korábban.
A legfinomabb hagyományos és új húsos ételek receptjei egy könyvben.
100 napra leosztott diétás ételek receptjei egy könyvben, amik hamar az Ön vagy a család kedvenceivé válhatnak.
A legfinomabb hagyományos és új húsos ételek receptjei egy könyvben.
Melyik a fontosabb: a számolás vagy a helyesírás? Nem is kell választani! Munkafüzetünk mindkét készség elsajátításában segít, elég csupán néhány oldalt lapozni és máris áttérhetnek egyik témáról a másikra.
A számtant nem elég első osztályban elkezdeni. Foglalkoztatónk olyan játékos matematikai feladatokat tartalmaz, melyekről a gyerekeknek van élménye, tapasztalata.
Kedves Szülő! A kezében tartott foglalkoztató füzet a Tudásfogócska sorozat egy tagja, mely a gyermek fejlődését 2 éves kortól követi nyomon, négy korosztályra, négy területre bontva. A területek a következők: - értelmi képességek, gondolkodás - anyanyelv fejlesztése - térben való tájékozódás - írásmozgás kialakulása A sorozat tartalmazza mind a négy terület szintfelmérő feladatait azért, hogy általános képet kapjon gyermeke tudásáról, képességeinek fejlettségéről. A területeket szétválasztva most az értelmi képességek, ezen belül kiemelten a gondolkodás fejlesztéséhez készültek el a gyakorló feladatok. Az óvodáskorú gyermek a tevékenységei (játék, munka, tanulás, szabadidős tevékenységek) folyamatában fejlődik. A tevékenységei közben szerzi tapasztalatait, játék közben, a tárgyakkal való manipuláció során, ami a gondolati tevékenység felé vezető folyamat első állomása. Az érettebb gondolkodású gyermek a cselekvés közben szerzett tapasztalatait beépíti a gondolkodásába, különböző műveletek segítségével. Ilyen műveletek az összehasonlítás (azonosságok, különbségek keresése), analízis (a dolgokat alkotóelemekre bontása), szintézis (a tárgy alkotóelemeinek egyesítése), általánosítás (azonos jegyek alapján), konkretizálás (felismerjük másban is az adott tulajdonságot), rendezés (megadott elv, szempont alapján kiválasztjuk a megfelelőt). Ebben a fejlesztő folyamatban Önöknek szülőknek az feladata, hogy konstruktivitást igénylő feladatokat adjanak gyermeküknek, biztosítsanak lehetőséget a problémahelyzetek megoldására. Az iskolaérett gyermeket már maga a tevékenységi vágy is aktivitásra ösztönöz, motivál, növeli a figyelmét.
ISBN | 978 615 5975 01 1 |
EAN | 9786155975011 |
Szerző | Magnusz Kiadó |
Kötetszám | 1db |
Kiadó | Magnusz Kiadó |
Megjelenés | 2019. április |
Oldalszám | 48 oldal |
R-azonosító | |
Stancforma | |
Kötés | Irkatűzött |
Kivitel | Fekete fehér |
Méret | 210mm x 285mm |
Könyv tömege | 180 gramm |
Csomag darabszáma | 20 db |
Csomag tömege | 4 kg |
Matricás | Igen |
Rendelhető | Nem |
VTSZ | 49011000 |
390 Ft
390 Ft
390 Ft
390 Ft
190 Ft
190 Ft
390 Ft